Torsdagen 6 Februari.

Hallå ja! Ännu en dag i utbildningssalen är förbi, var även med och medlyssnade på supportsamtal idag, kändes lite konstigt att medlyssna när man själv tagit samtal i några veckor nu. Imorgon blir det lite mer teori och lite mer samtal sen tar vi helg och det känns extremt nice! 
 
Till helgen ska jag väl försöka få en tvätttid så om det är mitt i natten, behöver verkligen tvätta kläder nu känner jag. Sen ska jag väl fortsätta rensa bland alla mina lådor då jag inte gått igenom alla än. Sen letar jag ju efter ett kvitto också som hade varit bra att hitta, kan ju va så att de leder till något bra. Ja och sist ska jag ju ta det lite lugnt också (;
 
Nu är maten färdig, idag blir det färskpasta med köttfärssås och broccoli&tomat... Gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0