Pisces - The partner for life.

PISCES – The Partner for Life (February 19 to March 20)
Caring and kind. Smart. Likes to be the center of attention. Very organized. High appeal to opposite sex. Likes to have the last word. Good to find, but hard to keep. Passionate, wonderful lovers. Fun to be around. Too trusting at times and gets hurt easily. VERY caring. They always try to do the right thing and sometimes get the short end of the stick. They sometimes get used by others and get hurt because of their trusting. Extremely weird but in a good way. Good sense of humor!! Thoughtful. Loves to joke. Very popular. Silly, fun and sweet. Good friend to others but needs to be choosy on who they allow their friends to be. 
 
Jag tycker den här texten passar in på mig så extremt bra och det har jag alltid tyckt att just fiskens tecken gjort. Kanske det är förklaringen till att jag föddes en månad för tidigt, för att jag skulle hamna i just fiskens tecken (;
Vill ni läsa ert eget horoskop finns det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0