Tisdagen 28 Januari.

 Godmiddag! Idag är nog första dagen på länge som jag faktiskt sover ut. Har inga måsten idag så jag har legat kvar i sängen tills nu. Jag hoppas detta hjälper mig till att få resten av jobbveckan att gå as bra.
 
Onsdag, torsdag och sen har vi fredag och då får jag ju lite besök från Skåne (: pappa! Och i samma veva kommer alla mina saker från Skåne upp, sofforna är mest efterlängtade så vi kan börja möblera vardagsrummet lite bättre.
 
Troligtvis har vi snart internet i lägenheten också, då kommer jag börja blogga lite mer och lägga in lite mer bilder än vad som kommit upp den senaste tid när jag bloggat från mobilen.
 
Annars har jag inte så mycket på hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0