Fredagen 25 Juli.

Gillar att se lönen komma in på kontot, lite synd bara att den inte är kvar så länge (;
 
Torsdagen spenderade vi i Oxviken. Vart inte så jätte fint väder när vi vaknade, slöade oss lite hemma först och sen åkte vi ut. Molnen försvann och det blev riktigt varmt. Spelade mest Volleyboll och svalkade oss i havet hela dagen. Tycker det är riktigt kul med Volleyboll fast jag är ganska dålig. Förutom servarna, dom är jag faktiskt bra på, för det mesta iallafall! Vart lite röd i ansiktet efter första matchen, antagligen en blandning av solen samt ansträngning för jag blev helt vimsig i huvudet där innan vi spelat klart första matchen, sen efter det tyckte jag att jag var ganska bra på att fylla på kroppen med nytt vatten samt svalka huvudet varje gång jag gick i vattnet. 
 
På vägen hem plockade vi med oss Thaimat, hur gott som helst. Eftersom det varit en ganska aktivdag samt att solen tar ganska mycket energi somnade vi på soffan ganska snabbt efter vi ätit. Vaknade och det blev en film tillsammans sen spelade Joakim lite dator och jag började se på "The other woman" en film jag glömt bort jag skulle se. Såg inte klart den då det egentligen var dags att sova för ett tag sedan så får se klart den i helgen. Tycker den är bra så långt jag sett iallafall..
 
När vi vaknar idag ska vi ta oss iväg och handla en del saker inför söndag då vi ska fira Joakim som blir halvgubbe. Japp han är mitt lilla lammkött. Sen om vi hinner utan att stressa kanske det blir en sväng till Oxviken idag också. Och i kväll blir det nog utgång med Joakims kompisar. Blir nog en bra helg detta. Synd bara att när den glider mot sitt slut gör även semestern det, jag får lite mjukstart och börjar jobba först på tisdag. Det blir nog bra efter ett par dagar, men nu när vädret är så fint och man vet det är så få dagar kvar av semestern så vill man ju helst ha semester ett par veckor till hehe...
 
- Tycker det är otroligt fint här uppe i Norrland (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0