Fredagen 6 Juni.

Kvällen igår spenderades i stan. Jag åkte bussen in för att umgås lite med Emma och det vart ju hur trevligt som helst och sitta och snacka massa skit. Tiden gick dock för fort tyckte jag. Joakim slutade jobba och kom och joinade till Innergården stängde och vi gick därifrån.
 
När jag kom hem så blev det absolut inte att jag började tvätta. Istället la jag mig i sängen dirr. Tittade lite serier sen somnade jag gott. Sovit ganska bra hela natten och vaknade ganska tidigt imorse. Tog dock och snoozade en stund efter jag spelat upp min energi och mina liv på mina mobilspel. 
 
Idag har varit en riktig slappe dag. Det har mest blivit film och serier i sängen. Pussats med sambon har också hunnits med och sen gick vi en sväng till ICA och tillbaka. Nu är filmen slut och det har blivit dags för mig att göra middag. 
 
Sen ska jag väl börja titta över vad jag ska ha för kläder på mig imorgon. Vi ska ju på examenfest (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0