Take a bite.

Idag har vi haft lite julstämning på jobbet eftersom vi har lite tema med Grinchen haha.. Det bjöds på julmust och pepparkakor och dem hade även dukat fram med ädelost så jag tänkte jag MÅSTE testa. Inte vågat köpa någon egen tub om de skulle vara svinäckligt. Dock är det ju så många som äter o tycker det är skit gott så jag borde väl typ också tycka om det. Eller?
 
Lite halv konstig smak, men det var minsann gott så tror nog ett ellet två till kommer kunna slinka ner (;
 
 
Efter en dag på jobbet med små kaos, inhandling på City Gross, matlagning, varm dusch, oljemassage och MasterChef USA så är det nu dags för mig att säga godnatt. Sliten som ett as och jag som är så morgontrött behöver väl all sömn jag kan få hehe..
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0