Hello.

Dagens på jobbet gick ju otroligt snabbt för det blev ju ett långt splitt. Sen hade jag en snabb eftermiddag också med lite medlyssning. Gick bra idag. Tog även åt mig lite tips som jag snappade upp under medlyssningen så jo jag är nöjd.
 
Nu har jag då tagit "helg" för jag är ledig imorgon och på lördag. Börjar ledigheten med att tvätta, har tid mellan tio och två. Kändes inte jätte bra nu när man är trött och gärna sover ut, men sova till tio, halv elva räcker ju. Sen ska jag nog ta tag i städandet och mina sista flyttlådor som pappa tog med sig upp när han var här på besök sist. Och på lördag ska jag träffa Emma, det var ju år och dar sedan sist. Sen avslutar jag helgen med ett arbetspass! Blir nog bra detta. Och när jag kommer hem på söndag är förhoppningsvis min sambo hemma igen. 
 
Och detta är jag just nu då, ligger i soffan och tittar på lite serier. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0