Fredagen 19 September.

Min kära sambo kommer hem inatt/imorgonbitti och det ser jag ju framemot. Närhet är ju något man lätt blir beroende av och något man verkligen saknar när man är ifrån varandra. Det är så mysigt med någon som håller om en och får en att känna trygghet. 
 
Annars har denna dagen innburit jobb, kändes så tomt på kontoret när nästan alla jobbade igår och var lediga idag. Hade dock en go kollega som bjöd på godis i precis rätt lägen (; hehe.. Sen kom jag hem och lagade lite mat och tittade på True Blood, ja jag kommer storm titta på det medan jag har möjlighet. Har HBO på tvn och den enda serien i hela programlistan jag fastnade för är denna och det är väl bra när vi snart inte har kanalpaketet kvar längre. Och nu är det lite Idol, sen fortsätter jag mitt maraton (:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0