Min lediga dag.

Ordentlig sovmorgon skrev jag , och det kan jag också medge att jag fick. Jag somnade på soffan någon gång inatt för jag inte riktigt ville sova i sängen. Trodde därför jag skulle vakna runt åtta imorse. Nja. Jag vaknade visserligen till några gånger. Gick sen upp och tittade klockan och då var hon närmare ett. What?!
 
Hann iallafall med att diska, åka och handla, laga mat och kört True blood-maraton typ genom hela dagen. Fixat lite med tvätten. Har även fått beställt lite saker till bilen som ska fixas så fort det levererats. Så vi kan får ordning på min bil så jag förmodlingen kan sälja den sen. Lite tråkigt, men framtiden säger att vi inte behöver två bilar.
 
Så har jag ett dagpass imorgon sen är man fri i helgen och det känns ju underbart bra det också. Och Joakim kommer hem igen, vilket jag också ser framemot. Vi är bjudna på kalas på lördag, sen blir det nog en lugn söndag.
 
Något att äta, lite TV sen drar jag till drömmarnas land. Godnatt !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0