Tisdagen 23 September.

OMFG! Ville dö imorse när jag klev ur täcket. Drog på mig min korta vinterjacka och vantar innan jag lämnade huset. Var minus en grad. Redan i freaking September liksom. Det känns ju till och med kallare nu än va förra vintern gjorde och det är inte ens vinter än. 
 
Jobbet har ju varit ganska underhållande som vanligt. Haft lite möten och grejer så dagen gick väldigt fort trots övertiden vi hade idag också. 
 
Hann komma hem och byta om till mysbyxor innan jag var tvungen att byta om igen. Vi skulle åka och kolla på hockey. Alltså, Im not made for this shit. Det är ju så kallt så jag vill typ lägga mig under flera ullfiltar och aldrig komma fram igen. Okej kanske inte riktigt, men finns det något jag hatar så är det att frysa. 
 
Och nu är man hemma och ska krypa ner i sängen snart. Sova. En dag imorgon också. Sen är jag äntligen ledig igen och det är LÖN!. Sen är det ju jobb resten av veckan, och jag tror de tre dagarna kommer bjuda på många skratt!
 
Nej nu är jag helt slut i skallen. Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0