Bölunge.

Mamma o pappa har precis åkt mot Skåne. Jag hinner ta två steg in i lägenheten sen blir jag ledsen. Ensamhet, kommer jag någonsin trivas med det igen?
 
Har iallafall haft en fullsmockad helg med massa åkturer fram o tillbaka från affärerna. Vi har bärt grejer, köpt saker, byggt ihop grejer. Måste erkänna att det blev mycket hemtrevligare o jag är sjukt nöjd med hur bilden i huvudet blev i verkligheten. Super nice.
 
Mest av allt är jag glad att mamma kommit upp o fått se hur jag bor också då hon inte varit här uppe förr. Pappa däremot, han har kört denna sträcka fler gånger än jag haha.. Älskar mina föräldrar (och syskon) så sjukt mycket, ställer alltid upp utan några krav. Och jag gör desamma för er..

Kommentarer
Postat av: Karina Olsson

hej snäckan! Ser att du flyttat till Sundsvall från Timrå ... Är det jobbet som styr var du ska bo? Bor du själv där uppe för vi undrar så...Falkenbergarna var hemma hos oss för några veckor sedan och då pratade vi om dig hur mysigt vi hade det... Sköt om dig följer dig alltid på bloggen puss o kram från oss tokiga i förslöv ❤️

Svar: Hej fina Karina!(: Ja jag har flyttat in till Sundsvall för o komma närmare jobbet, min bil har slutat fungera så behövde komma närmare då busstiderna är för dåliga. Jag bor här själv så de blir lite ensamt då jag aldrig bott själv förut, men jag trivs väldigt bra o lägenheten börjar bli fin o hemtrevlig (: jag tänker på er också, avundas er när jag ser era härliga utomlandsbilder. Jag hoppas allt är bra med er och har ni någonsin vägarna norråt så ses vi (: massa kärlek till er båda två, kramar.
mysaansvensson.blogg.se

2015-04-12 @ 12:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0