Tisdagen 7 April.

Alltså det känns så jäkla lyxigt. Förut hade jag tio minuters promenad till busshållsplatsen, sen mellan 35-45min bussresa (om jag slapp byta o vänta på ny buss då kunde de ju ta 75min med bussen) innan jag var på bussstationen i stan. Nu, ja jag går två min till busshållsplatsen o en resa på kanske sju min sen är jag framme. Eller kan jag bara gå och det tar runt tjugo-tjugofem minuter. Vilken skillnad. Love it!!
 
Tog bussen till jobbet, dagen gick ändå ganska snabbt sen tog jag mina ben och gick hem. En sväng inom Ica också så jag har lite frukost o pålägg hemma. Gotte!
 
Enda jag just nu inte gillar är min skit lilla säng som jag inte vågar röra mig i pga rädsla att trilla ur och att jag inte har några lampor hehe.. Men detta kommer ändras till helgen tänkte jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0