Back to reality.

Var inte så farligt att gå upp imorse faktiskt. Kände mig fylld med energi, tisdagar brukar va värst för mig så smällen kommer väl imorgon. Första samtalet och hela dagen var räddad, nu ska jag bara fortsätta fylla dagarna med sådant flow. Kändes kul att vara tillbaka på jobbet med alla godingar man inte sett på hundra år!
 
Sen fick jag ju ATF också, redan kvart över ett så blev ingen lång dag direkt. Nice med tanke på vilket fint väder vi har, inte för jag hunnit njuta så mkt. Gick hem i det fina vädret, tänkte jag skulle pumpa däcket på cykeln och hela däcket skönk ihop så jag trodde jag tagit sönder den, ett samtal till pappa gjorde att jag gick ut och försökte igen och wohoo luft i däcket nu! Sen har jag ringt och förnyat recept så jag kan hämta ut senare i veckan. Även kontaktat SIBA för o kontrollera om nya hårddisken kommer fungera med tvn jag tänkt köpa, väldigt tråkigt annars då jag köpte hårddisken enbart för att ha till tvn utan massa sladdar. 
 
Nu ska jag ut med solstolen o njuta av solen den tid den är kvar på balkongen. Hoppas ni andra också haft en bra start på veckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0