En dag på Ullared.

Dagen började tidigt. Redan halv åtta åkte vi hemifrån och de bästa var väl att nästan hela familjen var med. Enbart lillebror saknades, men hans flickvän Hillevi var med istället och de var hur bra som helst. 
 
Handlade klart julklapparna, och självklart hittade jag saker till mig själv också. Hade dock i tanke att de är julafton snart, samt att jag ska kunna ta hem sakerna så köpte inte såååå mycket hehe. Vet också en sak jag kommer få i julklapp, för Lisette är så söt hihi. 
 
Pappa har börjat med lite av julmaten och det luktar jul i hela huset. Imorgon blir det uppesittarkväll och sen är det ju julafton som ska firas hos Emil och Hillevi. 
 
Annars sitter jag i min onepiece och tittar på tv och läser samtidigt. Sällskap av syskonen så kvalitetstid. 
 
Lite av vad som skett i Skåne.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0