Jo men så att!

Igår vaknade jag ju runt nio trots att jag var ledig så jag började med att få undan disken som stått ett par dagar.  Vart matteplugg inplanerat där på eftermiddagen/kvällen. Blev också tacos och film. Och idag åkte vi för att göra provet och det kan jag ju säga inte alls gick så bra som jag hade trott. Jag hade full koll på början av kapitel 1, men de kom ju inte med på provet alls.Bara de där som jag inte fattade någonting av.OOOOOPS!
 
Så vi bestämde att vi skiter i tio veckorskursen då det inte hinns när man jobbar också så skrev in oss på tjugoveckors istället. Då hinner man väl plugga och jobba hand i hand typ. Tömt kapprummet på alla påsar med pantburkar/flaskor när vi kom tillbaka också så nu slipper man tänka på den biten!
 
Nu ska jag väl ställa mig och diska upp efter tacosen igår. Kan ju tycka att man någongång lär sig att köra på blandsallad i en skål istället för att köra alla olika sorter i olika skålar. Tusen gånger mer disk och det är inge kul när man diskar för hand haha..
 
En arbetshelg framför mig, och sen blir det en vecka nere i Skåne och kramas med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0