Snart helg!

Var ute med kontoret igår, åkte båt igen. Åt buffémat, drack öl, lyssna på live musik o hade allmänt trevligt. Eftersom jag skulle jobba idag tänkte jag dra hem direkt efter, men så skulle typ alla till Udda så självklart ville inte jag hem så drog med o hann med lite dricka till innan jag vid tolv bestämde mig för att gå hem. Klockade tiden och nu vet jag att det tar 20 minuter, plus minus någon minut att gå från stan o hem.
 
Sov hur bra som helst, kände mig utvilad imorse innan larmet ringde och trodde därför jag försovit mig. Men nej en stund senare tittade jag på klockan och den var tjugo över åtta så hade ju 40 min kvar o sova, awesome!
 
Dagen går inte alls snabbt idag, är väl för jag längtar hem till min lediga helg. Fyra timmar kvar sen tar jag min cykel o cyklar hem. Lite dipp och läsk får nog köpas på vägen (; myshelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0