Mörkrädd.

Alltså när jag var liten var jag ganska mörkrädd för jag skrämde alltid upp mig själv. Jag tycker dock det ändrats den senaste tiden då jag gått hem själv i mörkret och inte lurat i mig själv en massa gällande skuggorna.
 
Däremot inatt när jag skulle gå och lägga mig så släckte jag ner hela lägenheten. Helt plötsligt kände jag mig iaktagen och varje skugga i lägenheten skrämde upp mig. Precis som jag trodde någon tagit sig in o gömde sig i det mörka hörnerna. Stängde alla dörrar för då skulle jag ju höra om dom öppnades. 
 
Nej usch de va lite små skrämmande.
 
Nu är allt ljust o känslan är som bortsköljd (: förkylningen är dock värre, tur jag är ledig imorgon o tisdag också. Hinna bli frisk (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0