Söndagen 17 Maj.

Jaha här händer det inte mycket. Kommer knappt ihåg vad jag gjort den senaste tiden. Cyklar till och från jobbet varje dag, fortfarande mjölksyra i benen o jag undrar när de ska ändras..  Ja sen har jag äntligen beställt bredband, tar i att behöva ha adsl efter flera år med fiber, men jag känner att behovet efter bredband börjar öka hehe..
 
Vinkväll med Emma på torsdag så har inhandlat en ny flaska vin som jag inte smakat förut, får hoppas den smakar bra (:
 
Sen på fredag ska vi ut på afterwork med jobbet, då ska vi åka båt o ha det mysigt.
 
Ledig helg igen efter två helger med arbete, ser jag framemot (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0