Nu är dem här!

Gick till tågstationen o hämtade mamma o syster vid lunch idag. Tog bussen hem o så lagade jag lite mat.  Vi såg film och sen tog jag mig till jobbet. 
 
Fick en så otroligt bra känsla i magen när jag kom in till jobbet o fick en kram. Får mig att inse att jag har många fina människor runt mig och att jag inte bara är på  besök här uppe. Jag har ju bott här i två år, detta är mitt hem! 
 
Kom sen hem till en icke tom lägenhet. Dock efter deras långa resa så möttes jag av två sovande personer. Helt okej. Själv äter jag lite mat o ser på film. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0