Måndagen 18 April.

Sista minuten som alltid. Precis bokat taxi till flygplatsen imorgonbitti. Ska bli så bra att åka ner till familjen. Känner att jag behöver lite tid från jobbet också. Nog för att det går bra denna månad och energin verkligen var på topp och glädjen varit totalt för jag gjort så bra ifrån mig. Men sista dagarna har varit så energikrävande. Jag vet att jag är den som får ta smällarna för jag har den typen av jobb, men ibland känns det som man behöver en paus. Så nu får jag några dagar att ladda batterierna och när jag är tillbaka igen  nästa vecka så kör jag på med nya krafter hade jag tänkt. 
 
Packa resväskan, titta på TV, dricka läsk och äta nacho chips med guacamole. De är vad jag tänkt göra denna kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0