Tisdagen 26 April.

Goddagens. Tog lite sovmorgon idag, otroligt skönt. Sen åkte jag och sa hejdå till Emil och Hillevi. Lite bus med hunden också. Nu är det snart mat, sen blir det packa resväskan och bege sig hemåt igen. 
 
Tiden gick inte riktigt lika fort som det kändes när jag kom ner, vilket jag uppskattar. Hunnit med en del saker ändå. Träffat kompisar, träffat familj o släkt. Festat. Zipline. Ullared. Chill. Gymträning med syrran. Jo men de har varit bra. Träningsvärken i magen sitter i, tränade dessutom  på en maskin idag som troligtvis låter träningsvärken sitta kvar även imorgon. 
 
Tack alla för en underbar vecka, vi ses om några månader igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0