Fredagen 19 Augusti.

Efter en lång tågresa så är jag hemma i Sundsvall igen. Aldrig mer två tågbyte, räcker med ett gott och väl. Aja när jag närmade mig hemmet igårkväll så trodde jag att jag skulle slockna direkt jag la mig i soffan. Ack nej, sju imorse la jag mig i sängen och somnade. 
 
Jag förväntade mig att jag skulle bryta ihop när jag kom hem till ensamheten. Men nej. Jag tror jag trots allt blivit lite starkare under de senaste året. Ensamheten är det värsta som finns enligt mig, men ger de mig något i slutändan så får jag väl stå ut och kämpa. 
 
Idag har jag inte gjort mycket. Packat upp allt ur väskorna, lägenheten ser stökig ut. Blommorna ser bra ut trots jag varit borta i fyra veckor. Posten  har öppnats och jag har hittat min plats i soffan och tittat på Tv. Imorgon får jag nog dra iväg och handla. Kan inte leva på nudlar och alkohol ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0