Tisdagen 2 Augusti.

Gick upp halv nio imorse och skjutsade syrran till dagvården. Därefter körde jag hem till mamma och pappa, blev att jag slocknade på soffan en stund för jag gick upp för tidigt ;) 
 
När syrran har klar åkte vi till Helsingborg. En runda till Ikea, Väla och Familia. Fick bakad potatis till lunch, super gott och super mätt blev jag. 
 
Åkte sen vidare till lillebror och Hillevi. Såg hur långt han kommit med renoveringen, drack kaffe och mös med kattungen som flyttar in nyligen (ja vi mös med andra katten och hunden också såklart)
 
Sen åkte jag och syrran och åt hos mamma och pappa innan jag körde henne till sin lägenhet. Nu blir det soffan resten av kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0