Fredagen 2 December.

Gårdagen. Ja efter jobbet så gick jag med de andra cheferna för att säga tack och hejdå till bla han som hade mitt team innan mig. Sen tog vi taxi upp till södra berget där vi hade julfesten. 
 
Underhållning av Alice Svensson från idol. Jätte god mat och trevligt sällskap. Planen var att dra hem vid elva, men kom trevligheter ivägen och jag landade i sängen först vid två. Drack ett glas resorb, inte för jag var full mer för att jag alltid blir bakis och eftersom man är chef måste man föregå med gott exempel. Imorse ringde klockan halv tio och jag tog en snabb dusch och drack resorb haha. Allt för att inte visa en uns av baksmälla och jag klarade mig helt ifrån det. Tack o lov. 
 
Dagen var ganska lugn idag. Fått en del gjort och på vägen hem från jobbet ringde chefen, så min lediga dag imorgon byttes ut mot att ha kontoret hela dagen. Extra lång helg nästa vecka istället, blir bra det. Mina planer med Emma sköts upp, men tack och lov får jag träffa henne ändå :) 
 
Nu blir det sen middag, lite tv och om någon timme ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0