Söndagen 4 December.

Ledig idag så jag tänkte jag skulle sova länge, vaknade en timme innan larmet ringde. Gjort äggmuffins och ska snart äta en fast jag ätit frukost, dom är ju så goda :) 
 
 
Igår blev det att jag lämnade kontoret först 19:00, och då stänger ändå Kundservice 18:00. Servicen går först så en timme efter stängning gick jag och kollade så byggnaden var tom. Sen mötte jag Emma som väntade utanför i bilen. Vi åkte till ICA och handlade lite sen blev det några mysiga timmar hos mig med gotta och tv. 
 
Idag ska jag inte göra speciellt mycket. Behöver en lugn dag att vila upp mig på. Imorgon är det tillbaka till jobbet och då med en massa möte inplanerat, kommer mest troligt gå otroligt fort :) 
 
Trevlig andra advent. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0