Torsdagen 18 Februari.

Idag ställdes klockan tidigt för jag hade ett splittpass. När mitt splitt började drog jag till Ego gym och solade lite. Sen kaos bussarna hem två timmar. Har ju blivit världens kaos i Sundsvall för bussarna är paj och dem har inte tillräckligt många för att fylla upp så bussarna går lite som dom själv vill..
 
Hem och lagade mat och tog en powernap på soffan. Sen gick jag tillbaka till jobbet, inte ens lönt att bråka med bussarna utan de går snabbare att gå hehe. Tillbaka och arbeta några timmar sen tog jag bussen hem som faktiskt gick som den skulle. Tack o lov!
 
Trots att det var sent när jag kom hem och jag landade med rumpan i soffan först så drog jag på träningskläderna och skorna och körde 4,1km på 14 minuter. Känner mig ändå stolt för jag har tränat varannan dag förutom de två dagar då jag hade otroligt ont i armen och ryggen. Just nu känns crosstrainern som en otroligt bra investering. Verkligen! Jag vet att jag lägger av tidigare än jag egentigen behöver, men nu börjar jag träna upp konditionen. Snart kommer steget med mål att klara ett visst avstånd och sen ska man väl klå tiden.
 
En timmes beordrad övertid imorgon då så börjar en timme tidigare, sen ledig på lördag och tillbaka igen på söndag. Nästa vecka ser jag framemot för då jobbar jag inte full vecka plus de blir fest! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0