Blod, svett men inga tårar.

Haft en riktigt bra dag idag. Turneringen vann vi inte, och ska vi vara ärliga så trodde vi inte de heller med tanke på att de andra två kontoren enbart toppat sina lag med riktigt innebandyspelare. Medan vi kört att de är kul och att alla som ville fick vara med.. 
 
Jag tog några smällar och det är med glädje att märket sitter på smalbenet efter bandyklubban som träffade. De visar att jag gjort något bra. Haha. 
 
 
Målvakterna skadades varav ena blev trampad på handen så han blödde därav blod. Och jag kan tro att exakt alla som spelade svettades. Men roligt var det. Även om vi förlorade. Vi gjorde ett bra jobb. 
 
Nu hemkommen och faktiskt inte särskilt sugen  på annat än att äta och sova, men de går inte sova redan så får väl sysselsätta mig med boken.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0