Onsdagen 15 Juni.

Ikväll är jag så otroligt glad. Tror aldrig jag känt en sån här glädje för någon annans skull förut. Kanske är för jag verkligen önskar denna person all lycka i världen. Kanske för att hon förtjänar detta. Så jävla glad iallafall. Love love love. 
 
Så idag har jag varit på jobbet, denna vecka går lite segt och jag försöker hålla i samma takt för förut. Man vill inte förlora extra kronorna när man en gång sett vad man kan få ;) 
 
Sen efter jobbet så ringde jag till mamma så jag fick en lång pratstund med dem där hemma. Imorgon ska jag boka flyget ner till Skåne. Ser framemot semestern. Woop woop.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0