Måndagen 14 Mars.

Jag gjorde extremt god mat igår. Lika bra som på uteställe. Så det kommer ju göras igen. Bakad potatis med kyckling curry röra. Mums! 
 
 
Idag har jag dock tyckt smaken på allt jag ätit och druckit varit väldigt svag. Extra socker för att få mitt te sött, choklad som inte smakade något. Jäkla förkylning. Jag som älskat mat och nu smakar de nästan inget haha. 
 
Två arbetsdagar kvar sen äntligen en fridag. Känner mig helt jäkla slut men de är bara fortsätta gå till jobbet så länge man kan prata och så. Är för frisk för att vara hemma. Så lite mer gnäll kommer kanske om min trötthet. Men våren år ju på G så de ger väl med sig snart. Någon träning blir de inte heller idag. Orkar inte. 
 
Lite tv sen blir det sängen tidigt idag igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0