Måndagen 5 September.

Helgen bara sprang iväg, hann knappt med. Fredagskvällen spenderades ute och lördagskvällen var det lokalfest. Alkohol och härliga människor, massor av skratt och bara allmänt må bra. Tack vare resorb och ipren-kur klarade jag mig ifrån baksmällan. Bara tröttheten i kroppen. 
 
Idag har varit en lång dag på jobbet, timmarna gick ändå hyfsat snabbt. Efter jobbet blev det en promenad hem och jag slogs över hur mörkt det börjar bli ute på kvällarna. Känner att vintern är på är in, vilket också är wired då jag tyckte året började nyss haha.
 
Nu blir det soffan och lite Greys innan jag ska sova igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0