Fredagen 21 April.

Så veckan har stått ganska still här. Jag känner att jag har väl inte haft så mycket aktiviteter i mitt liv. Mest jobb faktiskt. Sen var jag ledig igår och var helt slut i huvudet så min dejt med Emma fick jag skjuta på. Körde en hel dag på soffan med olika serier varvat med läsning, mat och en powernap. 
 
Idag har jag varit tillbaka på jobbet och jag har känt fullt med energi stundvis. Fick ett sms ifrån synoptik att mina brillor var klara så jag hämtade dom på lunchrasten. Ett par vanliga brillor, ett par terminalglasögon och ett par solglasögon. Nu behöver jag förhoppningsvis inte köpa nytt på ett tag. 
 
 
Är min jobbhelg denna vecka så jag ska snart krya ner i sängen med näsan i boken en liten stund innan jag ska sova. Längtar redan till nästa helg då det blir AW med go kollegor :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0