Måndagen 10 April.

Så idag efter en lång arbetsdag tog jag mig till gymmet för att sola lite i solariet. Efter soltiden var slut så fångade en kvinna upp mig och jag var spontant med på ett danspass i gruppsalen. Behövde tydligen inga träningskläder, men jag kan ju erkänna att vid vissa hopp vi gjorde hade jag gärna haft sportbhn på mig, men det gick ju bra för det mesta. Inte så illa som de där klippet jag såg om kvinnan som hoppade ute på gatan och brösten nästan hoppade ur och boxade henne i ansiktet. Så illa var det alltså inte. På långa vägar.  Nej, men det kändes ju bra att få röra på sig lite istället för att bara slänga sig på soffan det första jag gjorde när jag kom hem.
 
Nu blir det en dusch sen ska jag tycka synd om mig själv i soffan hela kvällen pga en olyckshändelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0