Måndagen 3 April.

Godkväll. 
 
Idag har minsann varit en lång dag, gick upp innan sista larmet ringt och det var väl fem i sex imorse. Ställde mig under varmvattnet och vaknade till liv. Klädde på mig, ritade dit ett ansikte och tog min datorväska och tog mig till jobbet. Hämtade min jobbdator och papper sen tog jag mig till mötesplatsen och väntade på min skjuts. 
 
Varit på Härnösands kontoret hela dagen och haft utbildning. Jag har tyckt det varit en mycket givande och bra dag. Jag har lärt mig nya saker som jag ska ta med mig vid mina nästa coachningspass med mina i teamet. Ska bli kul.
 
Efter dagen i Härnösand skulle jag bara lämna datorn på kontoret, självklart kom jag på andra saker. Skriva ut kontraktet och skanna in det och skicka tillbaka. Fylla på listor och skicka lite mail. Tillslut kom jag ifrån kontoret och tog en snabb runda in på ICA sen bussen hem. Så tolv timmar efter jag lämnade huset var jag tillbaka igen. Puh. Nu ska jag äta lite kvällsmat och sen blir det bara chill på soffan resten av kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0