Söndagen 2 April.

Seriöst, jag skulle behöva en söndag till denna vecka. Gårdagens långa innebandydag har knäckt min kropp haha. Jag har träningsvärk i benen, i ryggen i magen. Ja typ överallt. Skrattar eller hostar jag känns det i magen, är det ett tecken på att det byggs magmuskler nu? Haha. Känt mig som en gammal tant när jag rest mig från soffan. Och detta lär kännas imorgon med tänker jag, vilket gör att jag gärna stannat hemma istället för att hålla på att gå en massa. 
 
I morgon ska jag åka till Härnösand på utbildningsdag. Suttit och pluggat samtalsmodellen hela kvällen så nu hoppas jag att det sitter, och att det är de jag ska vara bra på imorgon hehe. Ska bli kul att få hälsa på mitt gamla kontor också. 
 
Klockan ringer redan tio i sex imorgon och tio minuter senare måste jag gå upp. Sen ska jag möta upp en kollega och samåka till Härnösand. Så nu säger jag redan godnatt för att förhoppningsvis somna inom två timmar så jag får sova lite inatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0