Tisdagen 4 April.

Idag har jag varit på jobbet några timmar. Varit en lugn morgon vilket jag behövde för att hinna med en del administration. Sen har det varit en del aktion, lunch och ett möte. När dagen närmade sig sitt slut så började planer spridas, nu är det verkligen dags att skaffa nytt pass. 
 
Mitt liv är inte så händelserikt, men jag får så mycket boostar och så mycket glädje för så lite just nu. Jag mår verkligen jätte bra just nu. 6 månader. 
 
Efter jobbet gick jag till synoptik och har lånat hem två bågar för att se ifall jag ska köpa nya brillor. De ena paret är typ precis likadana som mina nuvarande bara att färgen är annorlunda. De andra är ganska synliga, stora så jag tog hem dom för att se om jag gillar dom efter att ha "vant" mig vid skillnaden. För jag gillar dom. Får väl se hur det blir, har veckan på mig att bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0