Torsdagen 6 April.

Idag på lunchen gick jag till Synoptik och lämnade tillbaka bågarna jag lånat hem. Jag har nu beslutat mig för att ta de synliga bågarna, de kommer ta ett tag att vänja mig vid att de kommer lägga fokus på ansiktet, men ibland måste man våga något nytt också. Så jag har bokat tid för en synundersökning också eftersom förra var för två år sedan. Vill ju gärna inte få hem ett par nya glasögon med fel styrka ifall min syn förändrats under dessa år.
 
 
Så förutom jobbat har jag handlat lite, fyllt på mitt busskort och när jag kom hem har jag lagat mat och tittat lite på TV. Nu ska jag lägga mig ner skönt i soffan och låta matkoman ta över för en liten stund. Eftersom det är torsdag idag och jag inte jobbar stängning så innebär det att det är innebandy träning ikväll. Ska bli kul. Jag tyckte det var så jäkla kul att spela i lördags på turneringen, så det är vad jag förväntar mig ikväll också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0