Tisdagen 7 Februari.

Imorgon kommer badrumsskåpet upp, bara glasväggarna till duschen kvar. Och kanske hållare till toarulle, samt krokar för handdukarna. Vet inte hur lång leveranstid det är på glasväggarna, men nu är det verkligen nära. Skönt!! :) 
 
Blev ett dagpass idag och därefter handlade jag lite på ICA. Kom hem och fixade käk direkt, fick bli en liten wokgryta med ris igen, så gott sist. Sen har jag kollat lite på tv, läst ut boken och ska nu börja på nummer två i serien om Silfverbielke. 
 
Nej näsan i boken igen. Trevlig kväll :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0