Godnatt.

Så det luktade ännu starkare i lägenheten ikväll när jag kom hem. Dessutom hade dem lämnat en lapp där det stod att jag skulle låta dörren till badrummet stå öppen för att låta spacklet torka. Jaja, de får väl stinka då. Usch. Jag som älskar saker som luktar gott, detta starka, nej de luktar inge gott. 
 
Ja förutom renovering av badrum så jobbar jag. Inte hänt så himla mycket nytt idag. En bra dag där jag hunnit med lite administrativa saker också. Plus jag blev bjuden på tårta för en kollega och vän ska byta kontor. Efter jobbet så gick jag faktiskt hem för första gången på länge, hade sällskap med Linnea så de var kul. Lika bra att vänja mig, måste gå till jobbet på söndag eftersom bussen inte börjat köra så tidigt. 
 
Imorgon och på fredag är jag ledig från jobbet. Blir att tvätta lite imorgon, kanske även får min telefon tillbaka imorgon, en date med Emma ska också ske. Sen på fredag blir det bara fixa i lägenheten, känner att städa får jag göra även om dem inte är klar. Känner att jag får lite panik annars haha. 
 
Nej nu ska jag sova. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0