Måndagen 30 Januari.

Så idag har det varit en dag i kaos. Eller ja det har inte varit kaos egentligen, stämningen har bara varit lite kaos aktig. Massa flytt från en våning till en annan och sen tillbaka igen. Mötet innan jag slutade drog ut lite på tiden och sen råkade jag fortsätta jobba över. Tur jag trivs på jobbet :) 
 
Första jag gjorde när jag kom hem var att dammsuga hela lägenheten. Gått med skor inne i lägenheten ett tag nu, dock inga som används utomhus, men har ju ändå lyckats dra runt med byggdammet i hela lägenheten och nu kände jag att lite av allt detta skit skulle bort. Dammtorkat en hel del ytor i lägenheten också. Känns bra gör det. 
 
Nu ska jag fixa lite käk, sen blir det lite soffhäng och lite läsning. En helt okej måndag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0