Onsdagen 18 Januari.

Imorse vaknade jag av att det ringde på dörren och jag tror nog snickaren blev lite chockad när jag öppnade dörren iförd en morgonrock och trött ögon. Sa till honom att jag hade sovmorgon men att det bara var att stiga på, han sa att jag kunde hört av mig om detta dagen innan så hade han kommit senare, men jag kan tycka att måste mina grannar stå ut med stöket på morgnarna så får jag också göra detta. Jag gick o la mig igen och vaknade igen några timmar senare.
 
Arbetsdagen har väl i sin ordning varit fylld med möten och annat så det har gått bra. Även fått tummarna loss och ringt så någon kan hämta min telefon eftersom ingen ringt och bokat in det med mig redan. Så imorgon ska jag lämna ifrån mig telefonen, så tar det väl ytterligare några veckor innan jag får tillbaka den. Är dock så jäkla rädd att den inte kommer tillbaka alls, att den liksom försvinner på vägen. Gaah. Gillar det inte alls.
 
Imorgon är det dagspass och sen ska jag på innebandyträning, helt sjukt att det är torsdag igen kändes som det precis var det.Toppen btw att det är träning, passar jag på att låna duschen eftersom jag inte har någon själv längre haha...
 
Sen är det snart helg också, då blir det mest troligt en AW :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0