Godnatt.

Dags för mig att lägga mobilen åt sidan och blunda i några timmar. Kommer låta persiennerna vara enbart för jag då kanske vaknar pigg om några timmar tack vare ljuset. 
 
Annars började jag min lördag med att tvätta, sen spenderade jag de första vakna timmarna av dagen ute på balkongen med näsan i boken. Nu är den utläst och kan följa med tillbaka till Skåne och mammas bokhylla. 
 
Annars har jag inte gjort så mycket mer än diskat och dragit dammsugaren över golven samt bäddat rent sängen, så otroligt skönt att lägga sig i sängen med nya sängkläder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0