Lördagen 3 Juni.

Ännu en tidig morgon. Mamma väckte mig vid halv sex, jag snoozade vidare i tio minuter sen gick jag upp och drog på mig kläder och hoppade in i bilen och åkte upp till Ullared med familjen och Hillevi (ja hon räknas klart också till familjen). 
 
 
Det blev en ganska lång dag på Ullared kan jag tror aldrig jag tagit så god tid på mig förut. Hittade en hel del grejer att fylla vagnen med. Blev dock inte så dyrt som jag trodde och de är ju positivt. 
 
 
Väl hemma sen på senare eftermiddag hade min resväska hittat hem till huset, lillebror hade fått möta upp dom och ta emot väskan. Känns skönt att ha tillbaka den igen. 
 
Grillen startades och jag dukade upp där ute på altanen. Åt mat med hela familjen och även Emil och Hillevi joinade oss. Efter maten tog jag fram en flaska bubbel och spelet mouthguard Challenge  kom ut på bordet. De var ett riktigt roligt spel och de blev såklart en hel del skratt. Mycket trevlig kväll blev det. 
 
 
Nu är jag placerad i soffan och tittar på film men även jag ska snart hångla upp kudden för jag är helt slut och det har inte blivit mycket sömn de senaste två dygnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0