Onsdagen 21 Juni.

Jag undrar var sommaren tagit vägen eftersom juni typ är slut snart. Jag tycker det är lite skrämmande hur fort tiden går och vad lite man hinner med. Hur hann man när man gick i skolan? Jag menar jag fick ju i skolan åtta timmar om dagen och hade bussresa på kanske 30 min enkel väg. Ändå kändes det som man hann så mycket mer då. Eller är det att man orkade mer och faktiskt aktiverade sig mer då. 
 
Igår hade jag iaf en trevlig kväll med Emma på O'Learys där vi käkade god mat, snackade massa skit och tog två glas alkohol. Är ju bara tisdag en dag i veckan så man får väl passa på ;) 
 
 
Arbetsveckan är snart slut, bara några timmar imorgon också sen tar jag helg. Larmet är ställt med snooze fram till 6:35, kläderna är framtagna (ja jag är en sån person som inte har tid att leta kläder på morgonen utan hellre sover lite längre) och nu ska jag läsa några sidor i boken Svek av Karin Alvtegen sen är det dags att ta mig till drömmarnas land. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0