Fredagen 10 Mars.

Godmorgon! Imorse vaknade jag av att det ringde på dörren, hann knappt få på morgonrocken och gå mot dörren innan en kille stod i dörren, han vart lite paff över att jag var hemma och jag kände fan hur ser jag ut. De övriga snickare som varit här har ju varit lite äldre, han var ju ung ju ;) Aja jag gick och la mig igen och hörde hur han och hans kollega höll på att borra och fixa dit dörrarna till duschen. Så nu förutom min Hemnes hylla som jag inte kunnat köpa än så är badrummet färdigt. Det är lite mindre och trångare än förut, men det är ändå snyggare.
 
Nu ska jag slänga i mig en macka och ett glas juice sen är det en arbetsdag som ska göras innan helgen tar sin början. Lugna helgen med serier och soffmys med mig själv, det är precis vad jag ska göra. Plus städa och tvätta, men det tar jag också i en lugn takt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0