Fredagen 31 Mars.

Så för mig är det fortfarande torsdag eftersom jag inte sovit än. Jag vet att vissa förstår mig och andra säkert tycker jag är dum i huvudet som säger så, men men. 
 
På väg till jobbet idag var jag så glad att jag för andra dagen i rad kunde ta vår/sommar jackan och lämna den stora klumpiga vinterjackan hemma. La upp en bild på Instagram om hur glad jag var. På väg hem från jobbet ikväll låg det ett tunt vitt lager snö på marken och det snöar ännu. Jävla snö till att komma tillbaka hela tiden. Så fort man får lite hopp om vår. Ja jag vet april är inte ens slut så snön kommer komma tillbaka, men ändå. 
 
Mindre glad och mindre snygg, men det bjuder jag på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0