Jag trivs, därför blir det lätt såhär.

Jobbet är mitt liv. Ja det känns ju lite så med tanke på att jag drog fram datorn redan kvart över tio imorse eftersom jag fått sms från jobbet angående övertid. I samband med det hittade jag väl lite andra saker att hantera via mailen. Svårt att släppa taget helt och hållet, jag trivs med jobbet och jag vill ta hand om mina så då blir det väl lätt så.
 
Efter jobbhanterandet så tittade jag på TV och efter en stund så tog jag en snabb dusch och tog mig till jobbet. Jag hade glömt min gymväska och eftersom vi har en innebandy kupp imorgon så behövde jag den. Sa hej till mina och även till chefen som var på plats, sen gick jag ganska snabbt igen. Passade på att handla på ICA innan jag tog bussen hem. Nu har jag lyckats dra fram datorn och jobba lite mer hemifrån, men nu ska jag stänga ner allt och bara ägna mig åt TVn. Blir en lugn fredag med lite chips & dipp ikväll, larmet är ställt på 6:45 imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0