Lördagen 6 Maj.

Jag kan erkänna att jag var lite less på vädret idag, speciellt då det var så underbart väder igår när jag var instängd på jobbet hela dagen. Så idag när jag väl hade möjlighet att sitta på balkongen hela dagen om jag så velat, så kommer solen inte fram alls. Dessutom var det kallt och blåste.
 
Så istället för att njuta av solen på balkongen, besökte jag Fyndlagret som hade 30% rabatt för dom ska stänga ner butiken. 10 nya pocket fick följa med mig hem, för ynka 35 kronor. Jag blev också stoppad i kassan i försök att betala allt med mynt, max 25 kronor med mynt är fett löjligt kan jag tycka. Speciellt då jag enbart försöker betala med mynt nu för att bli av med dom innan de utgår ur sortimentet. Annars betalar jag ju typ aldrig kontant alls. Var kommer reglen max 25 kronor ifrån, i vanliga fall skriker folk om växel och nu får man inte betala med det. 
 
Aja annars har det inte hänt så mycket idag, en chill dag inomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0