Lördagen 28 Oktober.

Igår efter jobbet åkte jag hem och gjorde mig redo för en kväll med Emma och Malin. Vi hade blivit inbjudna på tjejkväll hos Malin i hennes mysiga lägenhet. Det blev vin och godsaker och som alltid är det så roligt att umgås. De är två riktigt härliga tjejer som jag är glad att ha i mitt liv. Efter några timmar hemma hos Malin tog vi oss in till stan, blev ett glas vin på Rå innan vi avslutade kvällen. 
 
Jag blev övertygad att promenera hem med Malin, vi hade även sällskap med Emma i högtalartelefon hela vägen. Trots att jag brukar vara lite för lat för att gå hem från krogen var det ändå ganska skönt och de gick ju ganska snabbt i deras sällskap. 
 
Kom hem och la mig i sängen och började se reprisen av idol. Dock somnade jag innan jag hann se klart det, så jag började dagen idag med att se klart idol. Nu kommer jag spendera några timmar på soffan framför tvn, sen är det dags att göra dig redo för kvällens planer :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0