Fredagen 1 September.

Bara en helg kvar sen är jag tillbaka på jobbet igen. Måste dock erkänna att jag inte släppt jobbet helt under semestern, varit tvungen att checka av lite saker ibland. Jag vet att måndagen kommer gå i 120, jag kommer gå in sen helt plötsligt är det dags att gå hem igen. Detta för jag har mycket att ta igen mig på samt det är måndag och dom dagar är fyllda med möten samt det händer en hel del som jag måste sätta mig in i. Det ska bli kul att jobba igen och det är för jag trivs så bra med mina arbetsuppgifter.
 
Trots att jag precis kommit hem igen sitter jag just nu på bussen ner till Hudiksvall, sen blir det tåget vidare till Stockholm. Hur resten av helgen kommer se ut är jag inte helt säker på, men jag hoppas på sol i alla fall. Allt blir bättre med lite sol och värme. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0