Måndagen 11 September.

Imorse när larmet ringde ville jag inte gå upp, jag var verkligen skit trött. Första gången på väldigt länge den känslan kommer. Dock är jag ju vuxen och har ansvar, så det var bara att dra av täcket och ta sig till jobbet.
 
Dagen på jobbet har som många måndagar förut passerat väldigt fort. En del administration, möten och annat kul. Efter jobbet mötte jag upp Emma och vi åkte till Birsta. Jag köpte två par skor, en tunn kappa och två dekorations böcker. Ibland behöver jag spendera pengar på nya saker som jag villhöver :)
 
Nu är det idol på tvn sen ska jag ta en varm dusch innan jag kryper ner i sängen. Imorgon väntar jobb och tro de eller ej, men jag har bokat in mig på två timmars träningspass på gymmet. Två olika pass som kommer få mig svettas. Känner att go hard or go home haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0